Možda bih morao posjetiti last minute u potrazi za njima.

Četvrta godina

Do trenutka kada je Mazen imao četiri godine, počeli smo spuštati nogu malo više od štrajka. Koristili smo iste strategije „podjele moći“ koje smo radili s stvarima poput stavljanja jakni ili četkanja zuba – roditelji odlučuju što i kada i dijete odlučuje što i koliko. Dani kuhanja kratkih narudžbi bili su završeni, a Mazen je bio dovoljno star da sjedi za stolom i jede s odraslim. (Nije da nismo ohrabrili te navike ranije, ali nismo bili tako strogi s njim.) Uveli smo novu kartu hrane koja ga je zaista motivirala da isproba nove stvari, imali smo mu pomaganje u vrtu i potpisali smo ga Za nekoliko satova kuhanja i kampa. Također smo ga uključili u kuhanje u našoj kuhinji, izrađujući pizzu ili pranje proizvoda. Savjeti u ovom postu bili su fokus te godine: kako sam dobio četverogodišnjaka da jedem više povrća.

Pet godina i šire

sada u dobi od pet godina, rekao bih Taj je Mazen vrlo dobar jedec. Voli raznovrsno povrće poput većine lettova i zelenila, crvene paprike, mrkve, gljiva, itd. (Čak i ako je Mayo Dip uključen!) On je voljno sjedi za stolom na večeri i sudjeluje u razgovoru «Kako je bio vaš dan». I, on redovito pokušava nove stvari sa samo malo protivljenja. Iako nema ono što bih označio «prehranom od zlatne zvijezde», nekoliko petogodišnjaka. Moramo raditi na grickalicama i slatkišima. Uvijek kažem da je to lakše dodati nego oduzeti, pa smo se do sada usredotočili na dodavanje zdrave hrane, a ne na minimaliziranje namirnica i poslastica. To bi vrijeme moglo biti sada!

Još uvijek ljubavni smoothie!

Ovo!

Volio bih čuti od vas – onih s bebama, nećakinjama i nećacima , ili čak starija djeca. Koji su (ili su) vaši najveći izazovi i iznenađenja? Jeste li obitelj koja mora kretati alergenima?

Ovaj je post sponzorirao Spoonfunone.

^^ Sweet Brother Love.

Kakav je bio vaš vikend? Stvarno volim čuti kako provodite svoje vrijeme, od čišćenja ormara do putovanja do dalekih mjesta!

večere za vikend

Obično imamo jedan vikend, gdje smo ugodni , skuhajte lijepu večeru i gledajte Netflix nakon što djeca spavaju i jedan vikend navečer gdje izlazimo u grad i ne razmišljamo o tome da radimo nijedno jelo. Ponekad u petkom žudimo ugodnim, a ponekad je obrnuto. Ovaj tjedan smo izašli u petak i večerali u joga hlačama u subotu.

petak iz sastanka s brezom

U petak navečer Mazen je spavao s jednim od svojih BFF -ova, tako da je to bio samo Nas troje na večeru. Otišli smo u Petit Pois u centru centra grada.

Objed s djetetom je tako sjajno u ovo doba godine jer možemo sjediti vani. Dođite zimi, naši će izbori biti mnogo ograničeni. Ne uzimam dijete u tihe restorane. Birch se dobro snalazi na vanjskim mjestima, a mi ga hranimo malim grickalicama onoga što jedemo i izvadimo neke igračke kako bi ga pomogli da ga zabave. Kucajte na drva, do sada nije bio preglasan ili uznemiren u restoranu. (Znam da će se to vjerojatno promijeniti čim se može spustiti i hodati!)

Imao sam zaista ukusan chardonnay –

i ovaj bakalar s hrskavim špinatom, krumpirom i češnjakom -Butter umak bio je božanski. Pojeo sam sve!

Ukrao sam i nekoliko Thomasovih friteza – tako tanki i hrskavi!

imali smo sladoled od Splendora i krenuli smo kući. Jednom kada je Birch bila u krevetu, stavili smo Stranger Things i zaspali prije nego što je epizoda završena!

Subota SIPS

Postavio sam svoj alarm da dođem do klase ACAC do 8:00 vrijeme. ‘Dva je dobar! Imao sam puno energije. Povratak kod kuće napravio sam nekoliko smoothieja s bobicama, zobi, mlijekom, proteinima vanilije i bananom.

nogometna zvijezda

Sredinom dana odveli smo Mazen u njegovu nogometnu igru. Tako je dobro! Postigao lijep gol. Vrijeme izgleda lijepo, ali bilo je tako vruće. Topimo se u ovom drugom ljetu.

Birch je stvarno dobro prošao tijekom igre. Uvijek imam tjeskobu kad ga iznesem da će on izbaciti i plakati, ali on je tako ležeran dječak.

Plus je imao svog rođaka da mu pomogne da ga zabavlja! Doveli smo Nasha kako bismo pomogli razveseliti Mazen!

Ponovo kasni ručak

Ponovno sam kasnio ručak od sendviča od puretine i sira.

Snowstorm Datum datum

m i krenuo sam na improvizirano putovanje do Kohr Bros -a da podijelim Oreo snježnu oluju! Skidam 1/4 s vrha u zasebnoj šalici, a on dobiva ostatak.

drugi tuš

Uzeo sam drugi tuš (nakon svega tog nogometnog znojenja) i obukao svoj Yoga hlače za našu subotu navečer.

Na jelovniku: linguini s školjkama!

Prvi tečaj: salata. Odlučio sam da zapravo ne volim večere koje imaju dvije tanjure. Moj mozak ne voli prebacivanje. Tako smo se pretvarali da smo u restoranu i prvo smo imali tečaj salate. Lijepo se obradio!

Imao sam limenku školjki u pošti (ozbiljno, PR kompanije mi šalju najčudnije stvari!) I tako smo je dobro iskoristili u ukusno jelo od tjestenine. Češnjak, maslac, inćuni, bijelo vino, sok od školjki, peršin.

Gledali smo još čudnije stvari prije spavanja. Moram reći da to ne volim ove sezone. Ne mogu staviti prst zašto – jednostavno se osjeća previše previše sirasto ili nešto slično.

Nedjeljni snuggle

slijedi…. Nedjeljni keksi!

Thomas je prešao na JM Stock i donio kući najukusniji šunki kekse. Unutra su imali začinjenu šunku s Tasso – i on je dodao jaje na vrh. Ovo su najbolji keksi ikad!

Proveli smo našu nedjelju kao i nakon toga posjet nogometnom terenu!

Nismo znali kada smo napravili planove, ali to su bila tri zareza ‘Šesti rođendan !! Slanjali su uzorke piva svakih sat vremena, pa smo imali nekoliko ukusa plus komad torte! Imao sam i hamburger i bočnu salatu.

Datum centra grada

U petak navečer, Mazen je bio s Mattom, a Thomas, Birch i ja šetali smo centrom grada. Lijepo je što se vrućina slomila samo malo, tako da se ne kapljamo u znoj nakon što smo hodali 3/4 milje! Još uvijek sam nosio sportski grudnjak samo da bih se ohladio.

Jeli smo u Bizouu i pojeli ukusan obrok burrata s pesto i breskvama, pastrmku od krumpira i svinjetinu s rizotom i gljivama. Plus Vino!

T dobio sam sladoled i dao mi tri zalogaja!

subotnje jutarnje džemove

Jeste li uhvatili moju priču parazol sastojci ovaj sadržaj s nama skakućući u mraku ? Toliko se zabavljamo u subotu ujutro na ACAC -u!

Post vježbanja Quiche + Berries

samo mi daj razlog

Otišli smo na rođendansku zabavu #2 na razlogu piva nakon B-ove jutarnje spavanje.

Male planete imale su igralište koje je bilo tako lijepo imati za bebe!

Imamo dvije ove odjeće i T je zgrabio 12- 18 Jedan. Mislim da je to malo veliko – haha !!

misija BBQ

Nakon toga smo otišli na misiju BBQ i imali zaista ukusan ručak. Imao sam hrastov pumputa s okladama i kukuruznim kruhom. Pretpostavljam da nisam navikao jesti toliko mesa za doručak, jer me je ovo održavalo punim satima i satima! (Pojeli smo kasno oko 14:00.)

GAL -ova noć u

Thomas je imao planove s broševima da gledaju prvu nogometnu utakmicu UVA, tako da sam imao mirnu noć sa svojom brezom Buddy.

Ozbiljno sam bio toliko pun ručka da pomisao na salatu nije privlačna, tako da sam doslovno imao sir, krekere i čašu vina za večeru. Intuitivno jelo u svom najboljem (ili najnižoj – haha)

Nedjeljna rusta

u nedjelju ujutro napravila sam bananu od zobene pahuljice za doručak. Tekstura ovoga savršena je za brezu!

Tada sam išla trčati !!

salata za ručak –

Kupujte dok ne pokupim

Ne mogu se sjetiti kad sam zadnji put izašao u kupovinu. (Moguće za odjeću za majčinstvo?) Nemam pojma kako sve moje traperice, ali 1-2 parova jednostavno ne rade za mene. Svi se uklapaju, ali rez jednostavno nije ugodan. Nema dovoljno istezanja. Prenizak porast. Nosio na područjima. Tako sam krenuo u lov na traperice!

Prvo zaustavljanje bila je Athleta gdje sam našao tamni par njihovih Sculpt traperica gotovo pola! Čak ih i besplatno krpaju. Oni su visoki porast i fit poput rukavice.

Dame prodaje također su me uvjerile da je ovaj romper savršen. Obožavam crnu i ovu vrstu materijala plus u prodaji, pa sam išao na njega !!

Napravio sam nekoliko bilješki za svoju listu želja za rođendan sada kad sam ih isprobao: Venecija Jogger, Utempo Hoodie, Camden Jogger, trčite besplatne kratke hlače, munja s džepom.

Išao sam i u Old Navy kako bih isprobao traperice Rockstar o kojima svi razgovaraju. Dečki, sjajni su! Rastezljivo, ali ne previše tanko. Srednji porast pupka, tako da nema zavirivanja tanga. Nadam se da će se dobro nositi. Na 19,99 dolara – to ne možete pobijediti. Volio bih da sam nabavio senf žutu košulju, ali nisam. Ipak sam dobio kariranu tuniku!

Imam dijete kako spava u solly omotanju na prsima i neko vrijeme da napišem prije nego što moram pokupiti mazen, pa sam shvatio da ću izbaciti post!

Ovo!

Naša mama grupa nastavlja rasti! Nas je pet s listopadskim bebama i ovog tjedna smo tek upoznali još dvije mame. Jednom tjedno ugostio sam malo susreta u svojoj kući kako bismo mogli razgovarati o dojenju i kalupu. Tako je smiješno čuti kako se sve bebe hlade (ili plaču …) zajedno u jednoj sobi!

U ponedjeljak sam spontano upoznao dva prijatelja – Gwen i Erica – u mojoj kući i hodali smo u centru grada. Bilo je toplo i sunčano prvi put u tjednu, a snijeg se napokon rastopio!

Bilo je čak i dovoljno toplo da sjedi vani (noseći naše kapute!). Poslije smo popili salate od građanskog zdjele i popili kavu od blata.

svi rođeni u roku od 10 dana!

U ponedjeljak navečer otišao sam na svoju prvu klasu snage nazad !!! Išao sam na predavanje cijelu trudnoću i zaustavio se u 38 tjedana, tako da je prošlo oko 2 mjeseca otkako sam bio tamo. Zaista nisam imao pojma kako će to ići s mojim postporođajnim bodom, ali zapravo uopće nije bilo loše! Mislim da sam, jer sam posljednjih nekoliko puta trudna imao toliko dodatne težine sprijeda da je samo «ja» bilo puno lakše. Vježbanje općenito bilo je tako zabavno nakon što ga je trudna svih tih mjeseci. Sada samo moram vratiti svoje mišiće i kardio izdržljivost 🙂

Post-klasa večera od puno quiche i salate od ostatka kelja!

Pogodite tko je pročitao cijele knjige sa 62 stranice zelena jaja & Šunka?! Ovaj tip! Njegovo je čitanje stvarno skinulo, a mi smo tako ponosni na njega. Ima divnog učitelja vrtića.

Imao sam jogurt s bananom, granolom, pekanima i bananom za doručak.

Danas imamo još jedan sunčan dan, pa sam dugo uzeo brezu i gus hodati. Toliko je lakše hodati bez Gusa, ali znam da mu stvarno treba vrijeme aktivnosti. Obukao sam podcast mlade kuće i napravili smo oko 3,25 milja. Birch voli svoju kolica i dobro spava u šetnji. Oboje smo dobro pašteni, tako da sve dok je nebo sunčano, nadam se da ćemo moći prošetati veći dio zime.

I na kraju, upravo sam ove fotografije dobio iz tri Notch’s Dans događaja ovog vikenda. Jednostavno volim kako ozbiljno Mazen izgleda dijeli svoj popis i fotografije su tako lijepe. Rekao je Djed Mraz da želi Bey Blades za Božić, što mi je vijest otkad je završena naša božićna kupovina. Možda bih morao posjetiti last minute posjet kako bih ih ciljao u potrazi za njima. Ne želim razočarati malog momka! Ili bolje rečeno veliki momak. Izgleda kao takav tinejdžer sa svojim mršavim trapericama i Mohawkom.

^^ sekundu pomaganja kale čips ftw !!!

Imali smo niskog ključa u petak navečer-ostatak čilija i Kale čips za sve.

Ovo je bila jedna od mojih najboljih serija kelj čipsa u dugo vremena (ok, priznajem, to je bila jedna od mojih jedinih serija u dugo vremena!) Toplina do oko 400* i posipa se maslinovim uljem, dimljenom soli i dimljenom paprikom. Ostali su tamo oko 15 minuta i bili su savršeno hrskavi. Svi su im se svidjeli!

U petak navečer završili smo sezonu u prvom od ovoga i odmorimo se za početak druge sezone Stranger Things! #TVMARATHON

U subotu ujutro imali smo lagan doručak – tost s PB -om za mene – jer smo imali planove kasnog jutarnjeg doručka.

Naše odredište: UVA košarkaška igra! Mazen se napumpao izrađujući arenu u svojoj sobi s tonom životinjskih gledatelja na tribinama.

Išli smo u vruće kolače na doručak (Mariebette je čekao 30 minuta 🙁) i pojeo kave, voće i Quiche.

Došli smo do igre malo rano, a Cavman je bio na pozdravu. Mazen ga je pogledao i rekao: «Ne! Hodam drugim putem! » Cavman ga je vidio i bacio urnebesno na zemlju jer Mazen ne bi razgovarao s njim. (Bočna traka: Bila sam prestravljena od maskota i Djeda Mraza kad sam bila mala.)

Odselili smo se malo dalje da uzmemo selfie ispred stadiona …

i sve iz Iznenadni Cavman pojavio se iza nas na slici! Mazen se snažno nasmijao. #Photobombed!

Mazen je više bio u zabavi, poluvremenu, uočavanju Cavmana i kutiji slatkiša koji smo ga dobili od same Bball igre, ali on se i dalje dobro proveo!

Nije li ovo kako biste željeli provesti subotu popodne?! Uputio se dobrim božićnim filmom i užinom. Svi smo malo otišli u teretanu, a zatim smo se smjestili u popodne.

Kupio sam ove nove čizme u Old Navy ovog tjedna i s kuponom od 20% popusta, bili su takva krađa! Već neko vrijeme želim sličnih 100 USD+ par od Tomsa. Obožavam neutralnu boju, a one su podstavljene i tako udobne.

Te večeri otišli smo u Mayu na «obiteljsku noćnu noć.» Zaboravio sam koliko volim ovo mjesto !!

m bio je jako zadovoljan svojim hramom Shirley.

Ne mogu reći dovoljno dobrih stvari o ove dvije vrste knjiga: zamislite Tinta i voda vau. Oboje su ga držali u zauzetim za dobrih 30 minuta za stolom prije nego što je došao naš obrok. Naručujem oko 5 više od svakog u različitim kategorijama! Zamisli tinta koristi poseban marker za bojanje i otkrivanje slika i zagonetki, a Water WOW koristi vodenu četkicu ispunjenu vodom kako bi otkrila šarene slike kad su mokri. Voda WOW je za višekratnu upotrebu jer se suši bijelo!

za večeru T je svinjsko sjeckanu svinjsku kockanu svinjsku kotlu posebno imali, a ja sam dobio som od kukuruznog brašna. Imamo puno južnih strana – Mac, Grits, Collards, Cornbread. Tako dobro!

Shenanigans u subotu ujutro!

Dio ovog cjelokupnog doručka!

Mazen je otišao s Mattom da kupim božićno drvce, a ja sam uzeo Gusa za a 3,5 milja trčanje.

U nedjelju popodne u 4 Išao sam na klasu masaže joge + na Elements Hot Yoga !! Za 10 učenika napravili smo restorativnu yin jogu, dok je masažni terapeut radio na našim mišićima. Nebeski!

Kakav je bio vaš vikend?

Danas se sve odnosilo na elemente: trava, bilje, cigla, kamen, mravi.

Ručak započinje s četiri Leaf Clover Sendvič na lanenoj zob mekinja prekriven crvenom paprikom, špinatom i curry medom hummusom.

kantaloupe u prašumi metvice

Unio sam bilje u svoju kutiju za ručak

Grčki jogurt s žličicom croftera i nekih pecana

Spoon za zabavu Sagaform za kopanje!

Spakirani popodnevni zalogaji. BORA BORA BAR I PRENDE (da me jede kad mi usta dosade)

grbavoda već !!!

Sretni zlatni rođendan Mazen! Našao se 7 na 7. i imao super zabavan vikend prepun poklona i zabava!

Tako je teško vjerovati da je bio tako mali … i da je prošlo sedam čitavih godina!

Datum petka

U petak navečer Matt i Katie izveli su Mazen na posebnu večeru prije rođenja (do lonca za topljenje koje je bilo zabavno!) I tako su Grammie i Pea igrali s brezom, dok smo Thomas i ja otišli Na sastanku!

Obukao sam se u svoj novi Athleta Romper za tu priliku 🙂 (Toms Lexie sandale na nogama)

Išli smo na Bang! i dobio je pregršt malih tanjura za dijeljenje. Nakon toga smo shvatili da smo naručili sve vegetarijance!

Zaustavili smo se do Tilmanovog za još jedan mali tanjur i čašu vina prije nego što smo krenuli prema Splindy -u da Gelato završi noć i hodamo kući.

Contents

Možda bih morao posjetiti last minute u potrazi za njima.